Nordens mest använda enkät- och rapportverktyg

Med över 15 års erferenhet och över 70 000 användare världen över.

  • Våra kunder varierar från 1 till över 160 000 anställda.
  • Kontakta oss gärna om du vill veta mer om våra avtal och vad vi kan göra för er.
  • Vi har bäst informations- och datasäkerhet i branschen.

Säkerställ fortsatt utveckling inom din organisation genom informationsbaserat ledarskap!

Stjärnmärkta objekt krävs.

Kontakta oss gärna


Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä.

Pyydä tarjous!

Stjärnmärkta objekt krävs.
Är det något du undrar?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig

 

Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

 

Om du vill begära ut dina personuppgifter du lämnat eller att Webropol ska radera dem kan du kontakta support@webropol.se.

Kontakta oss

Kundcase – Cloetta

Kundcase

Webropol ger värdefulla insikter snabbt och kostnadseffektivt

Cloetta grundades 1862 och är ett ledande konfektyrföretag i Norden, Nederländerna och Italien. Cloetta tillverkar och marknadsför sötsaker, chokladprodukter, tabletter och tuggummi. Totalt säljs Cloettas produkter i mer än 50 länder världen över.

Cloettas xylitolprodukter arbetar för hälsosamma tänder. Koncernens största tablettmärke Läkerol är mer än 100 år gammalt. Andra ledande tablettmärken är Mynthon, King och Saila samt tuggummit Within. Cloetta är marknadsledande i Finland med varumärket Jenkki, och har en ledande ställning i Nederländerna och Belgien med Sportlife och Xylifresh. Cloetta har gått i täten för användning av xylitol i tuggummin.

 

Enkla och mångsidiga undersökningar av kundbeteende och opinionsundersökningar med Webropol

På Cloetta genomför vi många olika undersökningar när det gäller kundernas beteende och åsikter. För att kunna koncentrera oss på det vi gör bäst, behöver vi mångsidiga och lättanvända verktyg för undersökning och analys, precis som Webropol, säger Ilkka Ketola, marknadschef på Cloetta Finland.

Undersökningar om köpbeslut, test av annonser och produktutveckling

-Vi undersöker hur konsumenterna fattar köpbeslut, så Webropol är ett viktigt verktyg när vi planerar och genomför olika marknadsföringskoncept. När det gäller annonskampanjer måste vi naturligtvis försäkra oss om att våra investeringar ger så stor återbetalning som möjligt, så vi testar exempelvis kampanjer i förväg innan vi lanserar dem. När vi undersöker vad kunderna föredrar, ger resultaten oss värdefulla insikter och hjälp för vår produktutveckling. Därför gör vi många mätningar av intresset för nya produktkoncept. Det vi särskilt tycker om med Webropols lösningar för undersökningar, rapportering och analys är hur snabbt och kostnadseffektivt vi kan skaffa oss insikter som är så värdefulla, säger Ilkka.

 

Cloetta_Jenkki

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Kära användare, visste du att

Webropol har färdiga instruktionsfilmer för att du ska få ut det mesta av systemet

Läs mer här

Utbildning i Linköping eller Stockholm

  • Läs mer och anmäl dig här
  • Vi bjuder på lunch och fika
  • Utbildnigen brukar ta 4h + lunch
  • Ta med egen dator för att få möjlighet att jobba och spara det arbetet du gör

Webbutbildning

  • Läs mer och anmäl dig här
  • Du ansluter enkelt till utbildningen från egen dator
  • Allt du behöver är en dator och en internetanslutning
  • Om du vill kunna ställa frågor får du gärna använda din mikrofon eller den inbyggda chatten
  • Utbildningen är vanligtvis 2,5 timmar

Skräddarsydd utbildning

Om ni är i behov av en utbildning på din arbetsplats kommer vi gärna och håller en hos er! I dessa fall anpassar vi givetvis innehållet efter era önskemål.

Kontakta oss för mer information eller läs mer och fyll i formuläret här