Nordens mest använda enkät- och rapportverktyg

Med över 15 års erferenhet och över 70 000 användare världen över.

  • Våra kunder varierar från 1 till över 160 000 anställda.
  • Kontakta oss gärna om du vill veta mer om våra avtal och vad vi kan göra för er.
  • Vi har bäst informations- och datasäkerhet i branschen.

Säkerställ fortsatt utveckling inom din organisation genom informationsbaserat ledarskap!

Stjärnmärkta objekt krävs.

Kontakta oss gärna


Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä.

Pyydä tarjous!

Stjärnmärkta objekt krävs.
Är det något du undrar?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig

Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

 

Om du vill begära ut dina personuppgifter du lämnat eller att Webropol ska radera dem kan du kontakta support@webropol.se.

Haluatko lisätietoja

Service och feedback

Användningsområden

Kundservice: Hur man skapar en bra kundundersökning

Kundupplevelsen är oerhört viktig och består av många olika saker och dessa saker är olika viktiga för olika respondenter. Genom att låta dina kunder lämna feedback på sin upplevelse kan du enkelt se vad som krävs för att förbättra företagets kvalité och service.

 

Samla in svar kontinuerligt och med jämna mellanrum

I Webropol 3.0 kan ni skapa kundundersökningar skräddarsydda efter er situation för att få så bra data som möjligt. Denna undersökning kan ni sen skicka ut på det sätt som passar er bäst.

  • Kundåterkoppling via mail
  • Kundåterkoppling via en hemsida
  • Samla automatiskt in data i samband med köp och transaktioner
  • Få återkoppling i realtid med en WOTT-enhet

Så skapar du en bra undersökning för kundåterkoppling

  • Låt undersökningen kretsa kring kundens upplevelse och skapa den utifrån kundens perspektiv
  • Växla detaljerade frågor med mer övergripande frågor för att kunna analysera vad som påverkar vad
  • Inkludera två textfrågor; en för vad kunden upplevde som positivt och en som fokuserar på eventuella förbättringsområden
  • Det är inte fel att avsluta undersökningen med bakgrundsdata för att enklare kunna jämföra olika svarsgrupper

Ibland får man väldigt positiva eller negativa svar och i dessa fall kan du ställa i notiser så du snabbt kan analysera de svar som sticker ut. Detta gör att du betydligt snabbare kan åtgärda eventuella problem.

 

Övervaka all din data i realtid med hjälp av Webropol View

Om du mäter kundupplevelsen på många olika platser samtidigt kan du med hjälp av Webropol VIEW övervaka alla dessa platser samtidigt. Denna tilläggsmodul, från hösten 2018, tillåter dig att skapa vyer/dashboards med grafer och tabeller från olika undersökningar i Webropol 3.0 som uppdateras regelbundet. Vill du jämföra denna data med statisk data kan du även importera data från Excel men även infoga bilder och filmer.

Läs mer här »

Kära användare, visste du att

Webropol har färdiga instruktionsfilmer för att du ska få ut det mesta av systemet

Läs mer här

Utbildning i Linköping eller Stockholm

  • Läs mer och anmäl dig här
  • Vi bjuder på lunch och fika
  • Utbildnigen brukar ta 4h + lunch
  • Ta med egen dator för att få möjlighet att jobba och spara det arbetet du gör

Webbutbildning

  • Läs mer och anmäl dig här
  • Du ansluter enkelt till utbildningen från egen dator
  • Allt du behöver är en dator och en internetanslutning
  • Om du vill kunna ställa frågor får du gärna använda din mikrofon eller den inbyggda chatten
  • Utbildningen är vanligtvis 2,5 timmar

Skräddarsydd utbildning

Om ni är i behov av en utbildning på din arbetsplats kommer vi gärna och håller en hos er! I dessa fall anpassar vi givetvis innehållet efter era önskemål.

Kontakta oss för mer information eller läs mer och fyll i formuläret här