En kundundersökning där du lär känna dina kunder

När det gäller kundundersökningar finns en gyllene regel, fortsätt att göra dem och använd resultatet i er organisation. Att aktivt lyssna på dina kunder ger dig en djupare insikt och gör att du både kan förutse och reagera snabbare vid förändringar på marknaden.
Genom att fokusera på till exempel kundnöjdhet och se var behoven finns utvecklas ditt företag framåt. Ta därför reda på hur dina kunder tänker, för att utveckla din verksamhet åt rätt håll.
Med Webropols undersökningar får du insikt i dina kunders förväntningar och behov. Låt dina kunder uttrycka sina tankar och åsikter och analysera resultatet och upptäck vilka faktorer som har störst betydelse för era kunders behov och lojalitet.
Låt oss göra jobbet:
- Tillsammans skapar vi en enkät som passar ert företags behov och önskemål
- Ni ger oss underlag på de kunder som ska få möjligheten att besvara undersökningen
- Vi sköter datainsamlingen och håller er uppdaterade under tiden
- Resultat analyseras och sammanställs i en rapport som ger er insikter om vad ni ska göra framåt
Exempel på frågeområden som kan ingå i undersökningen:
Undersökningar till kunder
- Produkter
- Leverans
- Miljö
- Image
- Viktigt för kunder
- Helhetsintryck
- Tjänster
- Support
- Hemsida
- NKI – Nöjd kund index
- NPS – Rekommendation
- CES – Customer Effort Score