Nordens mest använda enkät- och rapportverktyg

Med över 15 års erferenhet och över 70 000 användare världen över.

  • Våra kunder varierar från 1 till över 160 000 anställda.
  • Kontakta oss gärna om du vill veta mer om våra avtal och vad vi kan göra för er.
  • Vi har bäst informations- och datasäkerhet i branschen.

Säkerställ fortsatt utveckling inom din organisation genom informationsbaserat ledarskap!

Stjärnmärkta objekt krävs.

Kontakta oss gärna

Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä.

Pyydä tarjous!

Stjärnmärkta objekt krävs.

Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

 

Om du vill begära ut dina personuppgifter du lämnat eller att Webropol ska radera dem kan du kontakta support@webropol.se.

Kontakta oss

Kundpulsen

Våra kundundersökningar

Har ni regelbunden kontakt med era kunder och vill ni med några få utvalda frågor få en kontinuerlig inblick i vad era kunder tycker? Då är vår Kundpuls rätt verktyg för er.

Ett exempel på upplägg på Kundpulsen är att mäta några utvalda frågor (exempelvis NPS – Net Promoter Score och NKI – Nöjd Kund Index) varje kvartal och följa utvecklingen över tid i dashboards och digitala rapporter. Resultatet kan brytas ned på till exempel region eller kontor och respektive ansvarig har tillgång till sitt eget resultat.

Webropol genomför hela processen vilket innebär: enkätprogrammering, utskick, rapportering och analys. Allt ni behöver göra är att välja ut vilka fokusfrågor ni vill ha med samt vilka mottagare ni vill skicka enkäterna till, så sköter Webropol resten.

Dessa mätningar kan vara ett komplement till er ordinarie kundundersökning eller något som ni kan ersätta den med över tid. Med hjälp av mindre mätningar har ni möjligheten att fånga upp områden som sticker ut under året. Dessa problemområden är annars något ni lätt kan missa om ni endast gör en stor mätning varje eller vartannat år. Med pulsmätningarna kan ni snabbt åtgärda något som behöver åtgärdas innan det blir ett större problem vilket kostar er både tid och resurser.

Kundpuls

Visste du att

Webropol har färdiga instruktionsfilmer för att du ska få ut det mesta av systemet

Se dem här