Teknisk support
Vi vill ha dig som vår nya tekniska support!
I en egen undersökning visade det sig att Webropol är Linköpings bästa arbetsplats! Jobba med oss och se efter själv!
Vi är företaget som under de senaste femton åren har jobbat med och blivit experter på allt som rör undersökningar. Vi är ett växande företag med ett stort kontor i Linköpings stadskärna vars mål är att hjälpa våra kunder att lyckas och utvecklas! Vi har utbildat och hjälpt stora och små företag över hela Sverige att öka förståelsen om sina kunder och medarbetare, öka trivseln på jobbet och ge dem verktyg för att genomföra alla möjliga typer av undersökningar.
Att arbeta på Webropol innebär att du alltid är redo att samarbeta och hjälpa dina kollegor oavsett avdelning. Det innebär också att du har möjlighet att påverka din arbetssituation samt att du kan utbilda dina kollegor inom områden där du redan är expert.
För oss på Webropol har det ingen betydelse var du kommer ifrån, vad du har för läggning, religiös övertygelse eller hur du ser ut. Vi är istället serviceinriktade och hjälpsamma oavsett vad vi jobbar med eller vilken avdelning vi är på. Vi är nyfikna och jobbar alltid med målet att utvecklas och förbättras!
Tjänsten som teknisk support:
Din uppgift är att på ett professionellt och effektivt sätt hjälpa våra kunder att använda och förstå vårt undersökningsverktyg Webropol 3.0. Du hjälper kunderna via telefon och mail men fungerar även som intern support till dina kollegor. Du bidrar till att systemet förbättras genom att rapportera problem som uppstår och själv komma med förbättringsförslag. Du har tät kommunikation med våra säljare när säljmöjligheter visar sig i dina kundmöten. Med jämna mellanrum kommer du att hålla i utbildningar där du visar och lär ut systemet till nya användare både internt och externt. Dessa utbildningar sker primärt via webb men kan ske på annan plats eller annan ort.
Hos oss får du:
• Plats på vårt kontor på Storgatan mitt i Linköping med både pingisbord, massagestol och underbara kollegor!
• Vid arbete hemifrån ser vi till att du har bra utrustning och rätt förutsättningar för dina arbetsuppgifter.
• Rimliga arbetstider där du själv kan kontrollera din flextid.
Vem är du?
• Du är effektiv och strukturerad och trivs bra med mycket ansvar
• Du är lösningsfokuserad och lättlärd
• Du är driven och jobbar utan problem självständigt och söker och tar emot hjälp vid behov
• Du har mycket goda kunskaper inom svenska och engelska både i text och tal
• Du gillar att utmana dig själv och att ta dig an uppgifter utanför din comfort zone
Meriterande kompetenser:
• Du har eftergymnasial utbildning
• Tidigare arbetserfarenhet inom IT, IT-support eller inom liknande serviceyrke
Placeringsort
Linköping
Varaktighet/Arbetstid
Tjänsten är tillsvidare på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas.
Ansökan
Du söker tjänsten genom att registrera kontaktuppgifter och bifoga CV och personligt brev här: Gå till ansökan
Eventuella frågor om tjänsten besvaras via mail av Josefin Linebäck, VD:
Så vad väntar du på? Ansök idag!