Dynamics & Salesforce

Dynamics & Salesforce

25.5.2020|Uncategorized

Webropol har utvecklat en integrationsplugin för Webropol 3.0 och CRM-systemen Microsoft Dynamics & Salesforce. Pluginen är en lösning som du enkelt importerar till ditt CRM-system och som snabbt och enkelt låter dig komma igång med din integration utan att behöva skriva någon kod. Pluginen gör det möjligt att sätta upp ett antal vanliga användarfall vid integration mellan Webropol och ditt CRM-system

Användningsområden

Webropols plugin låter dig snabbt komma igång med några vanliga användarfall i ert CRM-system. Du kan bland annat automatiskt skicka ut en enkät en viss tid innan ett möte till den kontakt du bokat mötet med. I enkäten kan du ställa frågor om vad personen önskar diskutera under mötet. Svaren importeras sedan automatiskt tillbaka till kundkortet i CRM-systemet. Efter mötet kan du också ställa in att en enkät ska skickas till din kontakt som en uppföljning om det finns några kvarstående frågor efter mötet.

Hanterar du också support och serviceärenden i ditt CRM? Då finns det möjlighet att automatiskt skicka en uppföljningsenkät till den personen som rapporterat ärendet när det markerats som löst. Svaren hämtas automatiskt tillbaka till ärendet i ditt CRM-system och du kan enkelt följa upp hur dina kunder egentligen upplever servicen!

Vilken typ av frågor du vill ställa och när i processen enkäten ska skickas ut kan du enkelt ställa in och ändra enligt egna önskemål!

Om detta låter intressant är du välkommen att kontakta oss för mer information!

Andreas Selin

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Stjärnmärkta objekt krävs.

Missa inte värdefull information om hur du kan utveckla ditt företag och använda Webropol ännu mer. Få denna information direkt till din mail.