
Webropol artiklar
Fler insikter med våra artiklar och blogginlägg


Hur analyserar man enkäter bättre med hjälp av AI?
Artificiell intelligens hjälper till att gruppera svar, identifiera känslor och skapa tydliga sammanfattningar av feedback. Resultatet är snabbare analys, djupare förståelse och verkligt datadrivna beslut.

NPS, CSAT eller CES? Så väljer du rätt sätt att mäta kundupplevelsen
En riktigt bra kundupplevelse börjar med att du mäter rätt saker – men fokuserar du på rätt nyckeltal?

Fyra starka skäl till att mäta kundupplevelsen
Varför är det viktigt att mäta kundupplevelsen och vilka fördelar ger det din organisation?

Medarbetarundersökning – nyckeln till en engagerad arbetsplats
Ta reda på vad som verkligen påverkar dina medarbetares trivsel och engagemang.

Robert Brors har utsetts till tf. VD

Webropol utökar sin nordiska närvaro med ytterligare ett företagsförvärv
Webropol har ytterligare stärkt sin position på den nordiska marknaden genom att förvärva verksamheten i svenska Alstra.

Vad är en bra svarsfrekvens?
Undersökningar är ett effektivt sätt att få insikt från kunder om företagets produkter eller tjänster.

Webropol AI textanalys. En revolution för HR
Webropol AI textanalys har skapat nya möjligheter för att genomföra medarbetarundersökningar och ge insikter som tidigare var otänkbara.

Strategisk HR, att leda med medarbetardata
I dagens dynamiska affärsmiljö är det viktigare än någonsin att förstå och engagera sina medarbetare på ett strategiskt sätt.

Vilka faktorer bidrar till psykologisk trygghet?
Psykologisk trygghet på arbetsplatsen har blivit en avgörande faktor.

Engagerade medarbetare och en positiv företagskultur hänger ihop
Hur påverkar företagskulturen och medarbetarengagemanget varandra för att skapa en positiv och produktiv arbetsplats?