Nordens mest använda enkät- och rapportverktyg

Med över 15 års erferenhet och över 70 000 användare världen över.

  • Våra kunder varierar från 1 till över 160 000 anställda.
  • Kontakta oss gärna om du vill veta mer om våra avtal och vad vi kan göra för er.
  • Vi har bäst informations- och datasäkerhet i branschen.

Säkerställ fortsatt utveckling inom din organisation genom informationsbaserat ledarskap!

Stjärnmärkta objekt krävs.

Kontakta oss gärna

Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

Lähettämällä lomakkeen vahvistat hyväksyväsi tietosuojakäytäntömme. Tarvittaessa voit tarkistaa tietosuojaselosteemme tästä.

Pyydä tarjous!

Stjärnmärkta objekt krävs.
Är det något du undrar?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig

 

Detta formulär samlar in din information för att vi ska kunna kontakta dig gällande din förfrågan.

 

Om du vill begära ut dina personuppgifter du lämnat eller att Webropol ska radera dem kan du kontakta support@webropol.se.

Kontakta oss

Kundcase – Tage Rejmes Bil

Kundcase

Tage Rejmes Bil AB grundades 1958 och är idag ett av Sveriges största bilhandelsföretag. Företaget är auktoriserad återförsäljare för Volvo, Ford, Renault och Dacia personbilar, lätta transportbilar, Volvo lastbilar och bussar. Rejmekoncernen erbjuder försäljning, service och reparationer i 24 anläggningar på 15 orter i Östergötland, Närke, Södermanland, Västmanland och Småland. Koncernen har 700 medarbetare, säljer ca 10.000 fordon per år och omsatte 2014 2,6 miljarder SEK.

Förbättrad kundupplevelse ger lojala kunder
Pär Stjärnberg är VD på Tage Rejmes AB och har som uppdrag att leda, samordna och effektivisera Tage Rejmekoncernen.

– Vi använder Webropol i syfte att bedriva kontinuerlig kundnöjdhetsdialog med kunder som köpt begagnade fordon. Informationen från undersökningarna används vid regelbundna säljmöten i syfte att förbättra kundupplevelsen och därigenom skapa mer lojala kunder säger Pär Stjärnberg.

Fördelarna med att använda Webropol
– Kunderna blir mer och mer nöjda när vi utvecklar våra processer och arbetssätt. Det är det bästa resultat vi kan få. Vi arbetar långsiktigt med både mätningar och mål. Webropol ger oss möjlighet att med rimliga resurser ha en aktiv och nära dialog med våra kunder. Sättet att mäta och användningen av enkätresultat utvecklar vi kontinuerligt tillsammans med Webropol avslutar Pär.

Visste du att

Webropol har färdiga instruktionsfilmer för att du ska få ut det mesta av systemet

Se dem här

Utbildning i Linköping eller Stockholm

  • Läs mer och anmäl dig här
  • Vi bjuder på lunch och fika
  • Utbildnigen brukar ta 4h + lunch
  • Ta med egen dator för att få möjlighet att jobba och spara det arbetet du gör

Webbutbildning

  • Läs mer och anmäl dig här
  • Du ansluter enkelt till utbildningen från egen dator
  • Allt du behöver är en dator och en internetanslutning
  • Om du vill kunna ställa frågor får du gärna använda din mikrofon eller den inbyggda chatten
  • Utbildningen är vanligtvis 2,5 timmar

Skräddarsydd utbildning

Om ni är i behov av en utbildning på din arbetsplats kommer vi gärna och håller en hos er! I dessa fall anpassar vi givetvis innehållet efter era önskemål.

Kontakta oss för mer information eller läs mer och fyll i formuläret här